Media o Nas
Kuszą nie tylko ceną

Kuszą nie tylko ceną

19.11.2017

Medium: www.pb.pl

W Polsce buduje się rekordowo dużo mieszkań. Aby je sprzedać, deweloperzy stosują coraz bardziej wyszukane zachęty.

Aby wesprzeć sprzedaż mieszkań, stosujemy przede wszystkim okolicznościowe upusty cenowe lub ich odpowiedniki, takie jak np. gratyfikacja finansowa za zarekomendowanie zakupu mieszkania innemu nabywcy lub nabycie kolejnej nieruchomości. Są to uniwersalne mechanizmy promocyjne, które dobrze się sprawdzają i stanowią wymierną wartość dla klientów.

Jesienią br. wprowadziliśmy do oferty lokale w promocyjnych cenach, które zakupić można w ramach Outletu Mieszkaniowego. Jest to specjalna oferta ostatnich, dostępnych w sprzedaży mieszkań, które nabyć można za bardzo atrakcyjną kwotę, z wysokimi promocjami. Poziom rabatów, które oferujemy klientom w ramach Outletu, wynosi od 6% do 18%.

Wspieramy sprzedaż również poprzez programy takie jak: Ambasador oraz Stały Klient. Pierwszy z nich bazuje na marketingu rekomendacji, drugi zaś wykorzystuje mechanizmy programu lojalnościowego. Program Stały Klient działa na bardzo podobnych zasadach, ale skierowany jest do osób, które kupiły już dom lub mieszkanie w Bouygues Immobilier Polska.

(…)

Źródło: https://www.pb.pl/kusza-nie-tylko-cena-898627

powrót