Najczęściej zadawane pytania

FAQ

W jakim czasie mogę zgłaszać usterki wykryte w lokalu?

Okres rękojmi wynosi 5 lat od daty odbioru lokalu. W tym czasie mogą Państwo zgłaszać usterki z tytułu rękojmi.

W jaki sposób mogę zgłosić wykrytą wadę/usterkę?

W celu zgłoszenia usterki należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać go na adres serwisu dla danej inwestycji lub dokonać zgłoszenia poprzez Panel Klienta. Formularz zgłoszeniowy otrzymali Państwo przy odbiorze lokalu, ale można go ściągnąć również ze strony internetowej w sekcji KONTAKT>UZYSKAJ POMOC.

Czy w przypadku własnych przeróbek tracę rękojmię?

Każda ingerencja wychodząca poza tzw. standard mieszkania opisany w prospekcie informacyjnym stanowiącym załącznik do umowy deweloperskiej wiąże się z możliwością utraty rękojmi na element, którego ingerencja dotyczy lub ma wpływ (np. przeróbki z zakresu instalacji, wyburzanie ścian).


Do kogo mogę zgłaszać usterki dotyczące części wspólnych?

Usterki dotyczące części wspólnych mogą Państwo zgłaszać bezpośrednio do Bouygues Immobilier Polska za pomocą formularza zgłoszenia usterki poprzez Panel Klienta lub do Administratora.

Sprawdź naszą ofertę

Poznaj projekty Bouygues Immobilier Polska i znajdź mieszkanie Twoich marzeń

Bądźmy w kontakcie

Bądźmy w kontakcie

Poinformujemy Cię o specjalnych ofertach i naszych nowych inwestycjach

Schowek

Liczba lokali: 0