


W jakim czasie mogę zgłaszać usterki wykryte w lokalu?
Okres rękojmi wynosi 5 lat od daty odbioru lokalu. W tym czasie mogą Państwo zgłaszać usterki z tytułu rękojmi wykryte w lokalu.
W jaki sposób mogę zgłosić wykrytą wadę/usterkę?
W celu zgłoszenia usterki należy wypełnić papierowy formularz zgłoszeniowy dedykowany danej inwestycji i przesłać go na adres: serwis@bi-polska.pl. Formularz zgłoszeniowy otrzymali Państwo przy odbiorze lokalu, ale można go ściągnąć również ze strony internetowej w sekcji KONTAKT>UZYSKAJ POMOC. Istnieje również możliwość zgłoszenia usterki za pomocą dedykowanego formularza na stronie, bez konieczności wypełnienia papierowego formularza zgłoszeniowego. By to zrobić przejdź do sekcji KONTAKT>UZYSKAJ POMOC.
Czy w przypadku własnych przeróbek tracę rękojmię?
Każda ingerencja wychodząca poza tzw. standard mieszkania opisany w prospekcie informacyjnym stanowiącym załącznik do umowy deweloperskiej wiąże się z możliwością utraty rękojmi na element, którego ingerencja dotyczy lub ma wpływ (np. przeróbki z zakresu instalacji, wyburzanie ścian).
Do kogo mogę zgłaszać usterki dotyczące części wspólnych?
Usterki dotyczące części wspólnych mogą Państwo zgłaszać bezpośrednio do Bouygues Immobilier Polska za pomocą formularza zgłoszenia usterki lub do Administratora.
Sprawdź naszą ofertę
Poznaj projekty Bouygues Immobilier Polska i znajdź mieszkanie Twoich marzeń